*Cermen Nedir?
Cermenler en agresif/ofansif halktır. En korkulan askerler,en ölümcül askerler cermenlerdedir. Ölüm dahil hiçbirşeyden kormazlar ve mükemmel yağmacılardır.
Ancak Roma ve Galya'nınki gibi bir disiplinden yoksun olmaları sebebiyle yavaş ve defansta zayıftırlar. Agresif ve profesyonel oyuncular için cermenler mükemmeldir.
Avantajlar:
• Yağma bonusu: Düşman sığınağı 2/3'ü kadar etki gösterir.
• Toprak siper en DAYANIKLI dış çevre inşaatıdır.
• Pazarcılar 3000 madde taşıyabilir (hız: 36 sektör/saat)
• En iyi süvari ( Toyton )
Dezavantajlar:
• YAVAŞ askerler.Gerçekten yavaş...
• YAVAŞ satıcılar.Geerçekten yavaş...
• BERBAT piyade savunması.(Paladin,iğrenç...)
*Cermen Askerleri
Tokmak sallayan
Ön koşullar: Kışla seviye 1
Tokmak sallayanlar birer canavardır,güçlü ve ucuzdurlar.Fiyata göre bakıldığında en güçlü askerlerdendir. Verdiği saldırı gücüne göre pek tahıl dostu değildir, gerekenden %50 daha fazla tahıl yerler.Ama yinede oyunun başı için en iyi yağma askeridir.7x7'nin tamamı için yeterlidir. Bir kötü yanı ise 1 saldıran toyton,18 savunan ts'yi öldürebilir.1 toyton kahramanı ise gözünü bile kırpmadan 50 tanesini kesebilir.
TS'ler oyun sonuna doğru çok nadir kullanılır ancak yinede Balta sallayandan daha iyi askerlerdir.
Araştırma ücreti: -
Hız: 14 sektçr/saat
Yük kapasitesi: 60
Beslenme: Saatte 1 tahıl
Mızrakçı
Önkoşullar: Akademi 1
EN İYİ atlı savunma askeridir. Defans için kullanılması gereken tek cermen askeridir.
Araştırma ücreti: 970 O, 380 Tu, 880 D, 400 Th.
Hız: 14 sektör/saat
Yük kapasitesi: 40
Beslenme: Saatte 1 tahıl
Balta sallayan
Ön koşullar: Akademi 3,silah dök. 1
Genellikle en çok kullanılan cermen askerlerinden birisidir. TS'ye göre daha çok puan/daha az tahıl şeklinde olduğu için tercih edilir. Tek dezavantajları Hücüm gücü / zamana göre TS'ye göre daha azdır
Zamana Göre Hücum:
BS – 0.882 hücum gücü her saniye ( Yuvarlak hesap )
TS – 0.975 hücum gücü her saniye ( Yuvarlak hesap )
1 askerin üretim süresine göre gücü olarak hesaplanmıştır.
Araştırma ücreti: 880 O, 580 TU, 1560 D, 580 TH
Hız: 12 sektör/saat
Yük kapasitesi: 50
Beslenme: saatte 1 tahıl
Casus
Önkoşullar: Akademi 1 , Merkez binası 5
Defansta en iyi,hücumda en kötü casustur. Bunu söylememin nedeni diğer halkların casusları 2 tahıl yerken cermen casusunun 1 tahıl yemesi. Aynı tahıl tüketimiyle 2 kat daha fazla casus bulundurma olanağı verir. Ayrıca WW savunanlar için en tercih edilen casustur. Ancak en yavaş casus olduğu için sıkıntı verebilir.
Araştırma ücreti: 1060 T, 500 Tu, 600 D, 460 Th
Hız: 18 sektör / saat
Yük kapasitesi: 0
Beslenme: saatte 1 tahıl
Paladin
Önkoşullar: Akademi 5,Ahır 3
İğrenç,faydasız,topal,pahalı asker.Nefret ettiğim bir birim. Onlardan ne kadar nefret ettiğmii anlatamam.Tek iyi yönü server başlarında kahraman yapmak için 1tane basılıp TS öldürmek için kullanılabileceğidir.Phalanx ve Pretoryan defans için en iyisidir. Paladin onlarla aynı kefeye bile konamaz.Hammadde kaybından başak değil bu meretler. Eğer defans oynayacaksanız galya oynayın.
Araştırma ücreti: 2320 O, 1180 Tu, 2520 D, 610 Th
Hız: 20 sektör/saat
Yük kapasitesi: 110
Beslenme: Satte 2 tahıl
Toyton
Ön koşullar: Akademi 15,Ahır 10
EN İYİ süvari. Hücum / Tahıl hesabına göre tüm süvariler içindeki en güçlüsüdür. Kahraman olmak için iyi bir seçenektir,paladini sevmesemde o da iyi bir seçenek tabiiki.
Daha ayrıntılısı için Kahraman bölümünü okuyun.
Araştırma ücreti:2800 O, 2160 Tu, 4040 D, 640 Th
Hız: 18 sektör/saat
Yük kap.: 80
Beslenme : Saatte 3 tahıl
Koçbaşı
Önkoşullar: Akademi 10,Tamirhane 1
ÖNEMLİ.ÇOOK ÖNEMLİ. Tüm ordular koçbaşına muhtaçtır. Savaşı kazanmaktaki en önemli faktörlerden biri olabilir.Genel olarak bir ordu için 1000-5000 koçbaşı yeterli olur. Özel duurmlar için WW Yıkıcılar bölümünü okuyun.
Aaştırma ücreti: 6100 O, 1300 Tu, 3000 D, 580 Th
Hız: 8 sektör/saat
Yük kap.:0
Beslenme: Saatte 3 tahıl
Mancınık
Önkoşullar:Akademi 15,Tamirhane 10
Kaba,aptal oyunculara karşı en iyi ünitedir. Üzgünken en iyi arkadaşınız odur. Sıkdılığınızda en iyi arkadaşınızda odur.Birine katlanamadığınızda,yine en iyi arkadaşınız odur. Daha fazla bilgi için WW Yıkıcılar bölümünü okuyun
Araştırma ücreti: 5500 O, 4900 TU, 5000 D, 520 Th
Hız: 6 sektör/saat
Yük kap.:0
Beslenme: Saatte 6 tahıl
Reis
Önkoşullar: Akademi 20,Askeri üs 5,Köşk/Sarayta boş alım
Kurtarıcınız. Hammadde ve zaman kazanım birimidir.Onlar en iyilerdir. Neden SimCity oynamaya gerek olsun ki?Bırakın bu işi başkaları yapsın ve sonucu siz alın. Düşmanı hücümla toptan yok etmenini en iyi yoludur.
Araştırma ücreti: 18250 O, 13500 Tu, 20400 D, 16480 Th
Hız: 8 sektör/saat
Yük kap.:0
Beslenme: Satte 4 tahıl
Göçmen
Önkoşullar:Köşk/Sarayda boş alım
Köy kurmayı sevmem ama bazen zorunda kalıyor insan.Ancak yinede köy elegeçirmek kurmaktan 10 kat daha iyi.
Araştırma ücreti: 0-0-0-0
Hız: 10 sektör/saat
Yük kap.: 3000 (T2: 1600)
Beslenme: Saatte 1 tahıl
*Kahraman Seçimi
Kahramanlar AŞIRI DERECEDE önemlidir.%20'ye kadar hücum/defans bonusu verebilirler ve hiç kayıp vermeden düşmanı yoketmeye yardımcı olurlar. Kahraman için en iyi seçenekler 2 tanedir;Toyton ya da paladin.Agresif bir oyuncu olarak beni seçimim herzaman Toyton'dur. Paladin hız bakımından iyi sayılır.Ben daha iyi hücumla,daha az defansı olarak toytonu tercih ederim. Benim savunmam HERZAMAN müttefiklerimdendir. İyi arkadaşlarla güzel bir birlikte olmalısınız.Yardım sadece savunma yapmak demek değildir.Yanlızca düşmanı ortadan kaldırmaktan yeterince iyi bir çözüm
Bir kahramanla yapılması gerekenler:
Seviye 0 * 5 puan hücuma
Seviye 1 - 5 * 1 puan rejenerasyon , 4 puan saldırı
Seviye 6 - 25 * 5 puan hücum BONUSU
Seviye 26 - 45 * 5 puan Defans BONUSU (Evet savunmadan nefret ederim ama ieş yarayabiliyor )
Seviye 46 ve üstü – Limit dolana kadar hücum,daha sonra diğerlerine eşit dağıtın
[Rejenerasyon için 5 puandan fazlası gerekli değildir.]
*Merkez
15 tarlalı,9 tarlalı,4-4-4-6 ?
Merkez,Hücumdan sonraki en önemli köydür. Bizler ''Dev ordulu cermen'' stilinde oynuyoruz ve tek çöare 15 tarlalı. 15T başlangıç için çok iyi değil ancak uzun vadede çok önemli. 9T ise daha çok yeni oyuncular için rahat olabilir. Her saat 300k tahıllık asker besleyecek oyuncular için 4446 bir merkez;gerçekten komik olur. +%75 tahıl vahalı bir 15 tarlarlı;mükemmel!
Eğer başlangıçta altın kullanan bir oyuncuysanız 15T harikadır.Tahılları NPC ile diğer maddelere çevirip köyü geliştirebilirsiniz.Köyü istediğniiz seviyeye getirdikten sorna maddeleri hücum köyünüz için kullanabilirsiniz
15T'de vahaları aldıktan sonra Kahraman Kışlasına ihtiyaç olmayacaktır. Ahır,kışla vb. tamamen gereksizdir,isteğe bağlı pazar yeri kurabilirsiniz.
alintidir
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder